Sommertid

P3260401.jpgOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

LONG TIME NO SEE

Hei! Nå har jeg ikke klikket meg inn her på 3 måneder, så nå var det på tide! FOR en deilig dag det er i dag!! Mamma og jeg har gått en lang tur rundt i Vollen, og nå skal jeg slenge meg ut på verandaen og fange så mange solstråler jeg bare kan. Senere i kveld skal mamma og jeg planlegge New York-turen vår som nærmer seg med stormskritt. Mer om den senere!  Jeg håper dere har en superdeilig dag 🙂  Vi snakkes snart! Stor klem xx

skjermbilde-2015-07-21-kl-13-50-52

3 thoughts on “Sommertid

Legg igjen en kommentar

