B I R T H D A Y

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei!

I dag har jeg bursdag!! Jeg blir hele 20 år gammel! Dagen startet med frokost, sang og gaver på sengen! Jeg feiret med venner i går, noe som var veldig koselig! Planen var egentlig å dra ut på byen, men jeg har klart å bli ganske syk, så jeg ble hjemme… Kvelden var veldig fin uansett med mat, drikke, kaker og sang! Nå holder vi på å gjøre i stand til familiebursdag for bestemor og meg! Det blir så koselig! Håper dere har en fin helg! x

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

skjermbilde-2015-07-21-kl-13-50-52

 

4 thoughts on “B I R T H D A Y

Legg igjen en kommentar

