LONDON CALLING

BeFunky Collage

Om litt under to uker reiser jeg tilbake til London og skal være der et par dager. Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å reise tilbake så fort, men jeg klarte ikke å la vær.. Jeg gleder meg sånn!

Frem til da kommer det til å gå i studier, jobb og trening. Jeg trives så godt med sykepleien så langt og gleder meg til hver forelesning. Vi holder for tiden på med anatomi, som er litt tungt men veldig interessant! Håper alt er bra med deg der ute!

skjermbilde-2015-07-21-kl-13-50-52

6 thoughts on “LONDON CALLING

Legg igjen en kommentar

