FROKOST I SENGEN

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

I morges lagde jeg cottage cheese med sukkerfritt blåbærsyltetøy og kokkos! Sunt, godt, pent å se på og metter lenge! Nom.

I dag har jeg vært en tur i byen og for å ordne litt småsaker som å melde meg inn på treningssenter, fikse månedskort, kjøpe jobbsko og orientert meg litt rundt i Gjøvik. Det har vært strålende sol, så jeg har kost meg!

I morgen starter første ordentlige forelesning, det blir veldig spennende!

Håper du har hatt en fin dag!

skjermbilde-2015-07-21-kl-13-50-52

5 thoughts on “FROKOST I SENGEN

Legg igjen en kommentar

