HEI GJØVIK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

Hei!

Dagen i dag har gått til å pakke ned, kjøre til Gjøvik, pakke ut, handle inn mat og alt som flytting bringer med seg. Jeg er så fornøyd! Leiligheten er lys, romslig, jeg har eget kjøkken og bad og utsikt over Mjøsa. Det kunne ikke blitt bedre. Jeg føler meg  hjemme allerede og er veldig spent på alt som kommer! I morgen er første skoledag på NTNU og jeg gleder meg sånn til fadderuke og til å komme i gang med studier. Nå er solen på vei ned og jeg skal prøve å ta en tidlig kveld, for i morgen skal jeg opp tidligere enn jeg har vært oppe på flere uker. Jeg tror egentlig ikke det blir noe problem. Ahh, jeg er så spent. Vi snakkes snart!

skjermbilde-2015-07-21-kl-13-50-52

 

7 thoughts on “HEI GJØVIK

Legg igjen en kommentar

