SISTE DAGEN I MARBELLA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her er noen bilder fra siste kvelden i Marbella! Vi spiste på stranden, gikk den siste og litt for lange turen langs vannkanten og måtte forte oss til flyplassen for så å finne ut at flyet mitt var 2 timer forsinket. Jeg håpet på at det skulle bli kansellert igjen så jeg kunne vende snuten tilbake mot solsengen, men sånn ble det ikke. Jeg har vært hjemme i to dager allerede og det er som vanlig full fart! Jeg har bare 3,5 uker igjen i min au pair karriere og det er så rart å tenke på! Det har gått så fort, samtidig som jeg føler jeg har vært her i en evighet. Håper dere der ute har det fint!

skjermbilde-2015-07-21-kl-13-50-52

7 thoughts on “SISTE DAGEN I MARBELLA

Legg igjen en kommentar

