N°1 Duke St.

gSWMf-KNno-1-duke-street-lst190550OLYMPUS DIGITAL CAMERASkjermbilde 2016-05-31 kl. 20.59.53OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gnocchi med asparges, erter og creme fraiche og kålpesto

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har funnet mitt absolutte favorittsted i London! Jeg har allerede vært her to ganger siden jeg fant stedet forrige uke, og det er fortsatt masse igjen på menyen jeg må prøve! Interiøret er superfint, servitørene er flinke og maten er kjempebra og ganske rimelig! Det kommer nok til å bli en del lunsjpauser her i løpet av sommeren, forhåpentligvis ute i solen.  Anbefales på det varmeste!

skjermbilde-2015-07-21-kl-13-50-52

6 thoughts on “N°1 Duke St.

  1. åå så herlig 😀 Misunner deg altså sååå! hvordan er kameraet du bruker? Så kommentaren over, så bare lurte på hvordan du liker det?:) er det flip skjerm btw?

    Lik

Legg igjen en kommentar

