RICHMOND

 

Hei og hå!

Helgen som var var det Bank Holiday Weekend, og jeg har gjort masse gøy! På Lørdag dro J og jeg inn til Richmond, et av de finere stedene i London. Litt optimistisk tok jeg på meg kjole til tross for grått vær, men da vi kom fram tittet solen frem og gradestokken viste plutselig over 20 grader. Vi dro først på en pub ved elven for en liten snack før vi ruslet langs Themsen før vi dro videre for å spise på min nye yndlingsrestaurant her i London. Mer om den kommer senere! Etter vi hadde vært der tro vi innom Tiger for å handle inn til en bursdagsfest vi skal i på fredag. Det var en veldig deilig dag med masse sol og masse glade mennesker.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pimm’s i solen

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

skjermbilde-2015-07-21-kl-13-50-52

 

 

 

12 thoughts on “RICHMOND

Legg igjen en kommentar

