Helgen

Hei!

I helgen har jeg bodd hos J og vi har bare slappet av og kost oss! Vi hadde planer om å dra til Hyde Park, men vi dro heller hele veien ut i hagen og ble der. I to dager. Ellers har vi lagd masse god, sunn mat, som disse pannekakene. Vi lager som regel vafler på søndager, men denne gangen ble det disse bananpannekakene med havregryn, kanel og vanilje. De smakte som ferske kanelboller og jeg tok meg selv i å MMMM’e etter hver eneste bit. Vi fikk også bestilt tur til Spania i Juni! Jeg hadde egentlig gitt litt opp om drømmen om ferie, men plutselig var det bestilt! Det blir så deilig!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag har jeg vært på en liten joggetur og videre skal jeg rydde litt og så prøve meg på en raw brownies jeg kom over i helgen. Håper dere der ute får en fin uke!

skjermbilde-2015-07-21-kl-13-50-52

 

2 thoughts on “Helgen

  1. Jeg vet ikke om jeg fikk lagt igjen en kommentar, for den klikka, haha. Men så utrolig deilig en start på dagen, med deee gode pannekakene da! Så veldig gode ut. Også så heldig som skal til Spania 😀

    Liker

Legg igjen en kommentar

