Frokostfavoritt

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God mandag!

Jeg hadde litt ekstra tid på morgenen i dag, så da lagde jeg pannekaker med banan og havregryn. Disse er sunne, mektige og veldig gode! Jeg har aldri vært noe fan av «sunne pannekaker» men disse smaker ikke sunt i det hele tatt! Jeg har laget det et par ganger nå og de slår an hver gang.

 

Noras bananhavrepannekaker:

  • 50 g havregryn
  • En banan
  • To egg
  • Mandelmelk
  • Kanel
  • Vanilje

Jeg moser bananen først, før jeg heller oppi resten og rører sammen. Jeg lar røren hvile i 5-10 minutter før jeg steker, og voilà!

Ellers er det en rolig dag i dag. Jeg reiser hjem til Norge på onsdag, på påskeferie, så jeg skal prøve å få pakket litt i dag. Håper alle får en finfin uke!

x

I made these yummy pancakes by mixing everything in the picture in a bowl. Super healthy and super yummy.

skjermbilde-2015-07-21-kl-13-50-52

 

4 thoughts on “Frokostfavoritt

Legg igjen en kommentar

