SKIN FAVOURITES

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dermalogica Active Moist / Clarins Blue Orchid Face Treatment Oil

Dette året har jeg blitt litt flinkere til å ta vare på huden, og det har gitt resultater. Jeg har brukt masse forskjellige kremer, men denne her fra Dermalogica er det ingen som kan måle seg med. Den er så utrolig lett og god mot huden. Etter jeg begynte å bruke den ble huden min veldig mye renere og friskere enn den var tidligere. Oljen fikk jeg til jul og den er også veldig god. Jeg bruker å ta den på om kvelden før jeg legger meg, og den gir masse fuktighet, gjør huden frisk og ren og den gir en sunn glød. Virkelig verdt å investere i!

x

This year I’ve started to take better care of my skin, and I’m very happy about the results. I’ve used loads of differens creams, but nothing can compare to this one from Dermalogica. I’ts so light and it leaves my skin feeling fresh and clean. I got the oil for Christmas and it is great as well. I apply it to my face before I go to bed and I wake up with moisturised, fresh, clean and glowing skin. 

skjermbilde-2015-07-21-kl-13-50-52

8 thoughts on “SKIN FAVOURITES

  1. Hei Nora. Trekløveret har det vel hyggelig i London nå 🙂 Apropos hudkrem. Vet du hva Alexandra lærte meg? Du blander ut bakepulver i saft fra en presset appelsin/sitron. Rører til passe konsistens,og har det på i ansiktet minst 10 min. (kan gjerne skrubbe forsiktig) Blir en litt stiv maske,men etter å ha skyllt av vil du merke en utrolig forskjell. Jeg prøvde,og det funka. Klem fra Glenn 🙂

    Lik

Legg igjen en kommentar

