KINKY BOOTS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei!

Plutselig var jeg tilbake i England!  På lørdag dro J og jeg inn til sentrum for å spise middag og for å se musikalen «Kinky Boots». Musikalen er basert på en sann historie. Den handler om Charlie Price som arver farens skofabrikk som er på vei til å gå konkurs. For å redde den innleder han et samarbeid med Lola, en glamorøs drag queen som hjelper han å designe kinky støvletter. Den har vunnet flere Tony Awards og musikken er skrevet av selveste Cyndi Lauper.

Den var helt fantastisk!! Jeg lo og klappet gjennom hele og reiste meg sammen med hele salen i en stående applaus på slutten. Hvis noen skal til London og vurderer å se et West End show kan jeg anbefale dette på det varmeste!

x

My boyfriend and I went to see the musical «Kinky Boots» on Saturday and it was AMAZING! It’s based on a true story about a man trying to save his shoe factory by forming a partnership with Lola, a fabulous drag queen who help him design kinky boots. I loved it! If you’re going to London soon and want to see a West End show, I can recommend this with all my heart.

skjermbilde-2015-07-21-kl-13-50-52

3 thoughts on “KINKY BOOTS

Legg igjen en kommentar

