Bathing in space

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei!

I dag testet jeg en badebombe fra Lush som heter Intergalactic. Vannet fikk en dyp blåfarge med masse glitter i og det luktet supergodt. Det var som å bade blant stjernene i verdensrommet!

De siste dagene har bare gått til å ligge i enten sofaen eller i sengen på grunn av en betennelse jeg har i bruskovergangene mellom ribbena og brystbenet. Håper det går over snart for det begynner å bli litt kjedelig. I kveld er det taco på menyen, noe jeg ikke har spist siden før jeg dro til England for over et halvt år siden, så jeg gleder meg! Ønsker alle en god helg!

x

Today I tested a bath bomb from Lush named Intergalactic . The water turned  deep blue with loads of glitter and it smelled so good . It was like bathing in space!

I’ve spent the last days on the sofa or in bed because of an inflammation I have in the cartilage junctions between my ribs and sternum. Hope it passes soon, cause it’s starting to get a bit boring just laying here. We’re having the Norwegian version of Tacos tonight, which I haven’t had  in over half a year. I can’t wait! Wish you all a good weekend ! x 

skjermbilde-2015-07-21-kl-13-50-52

 

 

 

One thought on “Bathing in space

Legg igjen en kommentar

