Morgenøkt

 

IMG_4535.JPG

God mandag!

Her jeg bor er jeg så heldig at jeg har tredemølle i garasjen. Det er så luksus! Dagen i dag startet med en time på den og det var faktisk skikkelig deilig. Jeg følte ikke for en intens økt, så det ble en time powerwalk. Da  pleier jeg å ha 6 både som hastighet og stigning og det funker så bra! Det er raskt og bratt nok til at man får trent ordentlig, men rolig nok til at man kan følge med på en serie samtidig. Jeg så på Making a Murderer mens jeg gikk og jeg ble så revet med at timen gikk i en fei! Håper alle får en fin dag! :))

x

Happy Monday!

We’ve got a treadmill in the garage next to where I live and it’s such a luxury!  I started my day on it today and I actually enjoyed it. I didn’t feel like an intense session, so I went for a one hour power walk. I set it to 6 for both speed and incline, and it’s the perfect combination! It’s fast and steep enough to get a good workout, but slow enough to watch a series while you walk. I watched Making a Murderer and I got so hooked that the hour just flew by! I hope you’re having a nice day today!

skjermbilde-2015-07-21-kl-13-50-52

One thought on “Morgenøkt

Legg igjen en kommentar

