Update

Hei!

I helgen har jeg besøkt J i Southampton. Jeg dro ned fredag kveld, og ble til søndag. Jeg kom ned sent på fredagen, så vi dro rett ut en tur. Lørdagen ble en veldig slapp dag i sengen med kos, take-away og film før vi dro til Winchester Science Centre.

large-1

Bilde: weheartit

Vi hadde bestilt billetter til en visning i planetariet der. Et planetarium er som en kinosal, bare at du ligger lent bakover og ser opp på en gigantisk 360o skjerm. Visningen vi var på handlet om stjernene. Vi lærte masse om de forskjellige stjernene, hvordan man navigerer etter dem og om de forskjellige stjernebildene og deres historier. Det var utrolig interessant og veldig koselig å kikke opp på stjernene med en man er glad i. aw. Anbefales veldig!

 I morgen skal jeg møte en fotograf i London sentrum for å ta litt bilder. Det blir veldig spennende! Jeg legger de ut her når jeg får tak i de!

Håper alle der ute har det fint.

skjermbilde-2015-07-21-kl-13-50-52

One thought on “Update

Legg igjen en kommentar

