Let’s Book a Holiday

 

superthumb-7

Pics: Weheartit

Jeg har så lyst til å reise bort til et varmt sted hvor jeg kan sole meg, bade, lese, ta bilder, spise og drikke godt og bare slappe av. Hele instagramfeeden min er full av folk på reise og ferie og det ser så deilig ut. Mulig jeg må lure med meg noen på en liten ferie snart.


I really really really want to go somewhere warm where I can get a tan, swim, read, take pictures, eat, drink and just r e l a x. Every other person I follow on instagram seem to be on some kind of trip or holiday and it looks amazing. I might have to trick/force/beg someone to go somewhere with me ASAP.

Skjermbilde 2015-07-21 kl. 13.50.52

One thought on “Let’s Book a Holiday

Legg igjen en kommentar

