Blixen

Jeg har funnet et nytt favorittsted!

Dette steder ligger rett utenfor Old Spitalfields Market som ligger øst i London. Jeg dro hit med mine to norske venninner her nede, Astri og Mari. Jeg hadde ikke sett de på tre måneder, så det var veldig hyggelig å endelig få se de igjen! Alle tre bestilte Pannekaker med blåbær og mascaponekrem, og det er det beste jeg har smakt på lenge! Prisene her var heller ikke så gærne, så hit kommer jeg garantert til å dra igjen snart! Kanskje neste helg? 🙂


Translation:

I’ve found a new favourite restaurant!

This place is right outside The Old Spitalfields Market in East-London. I went with my two Norwegian friends, Mari and Astri. I hadn’t seen them in three months, so it was nice to finally catch up! All three of us ordered the «pancakes with blueberry and whipped mascapone» and it was SO good. It wasn’t too pricey either, so I’ll definitely come back very soon!

65A Brushfield St, London E1 6AA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skjermbilde 2016-01-18 kl. 20.28.37.pngOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skjermbilde 2015-07-21 kl. 13.50.52

One thought on “Blixen

Legg igjen en kommentar

