Tilbake til hverdagen

Hei!

Plutselig var jeg tilbake i England igjen. For meg betyr det tidlig opp om morgenen, tidlig til sengs og en hektisk dag imellom – stor kontrast til dagene i juleferien da jeg bodde i sofaen med dynen over meg. Jeg kom tilbake på mandag, etter en litt stressende reise, og nå er det plutselig fredag kveld allerede. Det har gått så fort! Det blir deilig med helg og jeg har koselige planer som jeg gleder meg til.  Ellers har jeg begynt å utforske yoga litt og skal begynne å gå på det hver onsdag fremover. Onsdag er den mest hektiske dagen her, så da er det ekstra deilig å stresse ned.

God helg alle der ute!

Processed with VSCOcam with c1 preset

Skjermbilde 2015-07-21 kl. 13.50.52

One thought on “Tilbake til hverdagen

Legg igjen en kommentar

