Prima Fila

 

 

Hei!

I kveld dro jeg ut for å spise med Thea, Ingrid og Ida. Vi bestemte oss for å prøve noe nytt og valget falt på Prima Fila, en livlig italiensk restaurant rett ved rådhuset. Jeg syntes det var veldig hyggelig der!  Det var fresht og lunt inne og de hadde store, fine vinduer så man kunne titte ut på gaten. De hadde alt en kan drømme om av italiensk mat på menyen og vi brukte en liten evighet på å bestemme oss. Når maten først var bestilt kom den veldig raskt og i store porsjoner. Den smakte veldig godt også. Her kommer jeg helt sikkert til å dra flere ganger!

Det var så koselig å være samlet igjen, som i gode gamledager på VGS. Jeg koste meg skikkelig og jeg har ikke ledd så mye som jeg gjorde i kveld på lenge! Her er litt bilder fra kvelden:

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skjermbilde 2015-07-21 kl. 13.50.52

2 thoughts on “Prima Fila

Legg igjen en kommentar

