Hjem til jul

Hei!

Siden sist har jeg vært i England en liten uke og jobbet og vært med kjæresten i helgen. Vi var på The Kooks konsert på søndagen som var veldig stas! Det var så gøy å være ute igjen og oppleve byen på den måten.

I dag reiste jeg tidlig fra London for å dra hjem til jul. Vi dro rett fra flyplassen til familieselskap. Det var veldig hyggelig å se alle igjen!

Fremover skal jeg bare slappe av og kose meg med venner og familie.

IMG_3956

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lillebror var så glad for å se meg igjen :):)<3

 

Skjermbilde 2015-07-21 kl. 13.50.52

Legg igjen en kommentar

