Baker & Spice

I går dro jeg inn til fine Chelsea. Jeg tittet først litt rundt i butikker i Sloane Square før jeg dro videre til bakeriet/spisestedet Baker & Spice. Jeg fant stedet gjennom en instagramkonto, og tenkte det måtte sjekkes ut. Stedet var veldig rolig og hyggelig. Et deilig avbrekk fra den hektiske byen. De lager all mat fra scratch hver morgen og har et stort fokus på fair trade, at maten skal være organisk, og at ingrediensene skal være så lokalt produsert som mulig. Et veldig  fint sted for lunsj som jeg kommer til å komme tilbake til.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fine, fine, Chelsea. Her vil jeg bo!!

Skjermbilde 2015-07-21 kl. 13.50.52

2 thoughts on “Baker & Spice

Legg igjen en kommentar

