MASH

På lørdag fikk jeg besøk av familien min! Jeg har ikke sett de, unntatt mamma en gang, på to måneder, så det var veldig stas.   På kvelden dro vi på MASH i London, i anledning pappas 50-års dag. Stedet er kjent for deres nydelige biffer, og vi ble ikke skuffet. Lokalet var stort og lekkert. Uten at jeg har sett filmen,ga det meg litt Great Gatsby vibber, av en eller annen grunn.

Her er noen bilder fra kvelden:

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

Skjermbilde 2015-07-21 kl. 13.50.52

One thought on “MASH

Legg igjen en kommentar

