Novotel

Hotellet vi bodde på på bursdagen min heter Novotel og ligger i Wembley i London. Rommene var store, lyse, moderne. Sengen var stor, myk og veldig komfortabel. Hotellet ligger rett ved Wembley stadium og arena og 2 min unna en stor undergrunnstasjon som tar deg til hjertet av London i en fei.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi valgte å få frokost opp på rommet, og takket pent da mannen først kom med det ene brettet, og skulle til å si ha det før han rakk å komme inn med enda et brett. Vi hadde klart å både bestille continental og cooked breakfast til begge to, så vi vasset i brød, croissanter, egg, bacon, bønner, yoghurt, frisk frukt, juice, kaffe og te. vi var med andre ord gode og mette langt utover dagen.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skjermbilde 2015-07-21 kl. 13.50.52

 

2 thoughts on “Novotel

  1. Høres jo bare så deilig ut 🙂 Bra Nora. Håper vi kan sees etterhvert. Jeg har jo ikke akkurat vært den mest «synlige» onkelen din. Var og spiste lunsj med Desiree i går. Det var så trivelig. Du har en god Mamma, og jeg en god Søster. Klem så lenge.

    Lik

    1. Hei! Så utolig koselig at du leser det jeg skriver og legger igjen kommentarer! Jeg kommer hjem rundt juletider, håper vi kan sees da! Ja, mamma er god. Vi er veldig heldige som har henne! Stor klem, Nora 🙂

      Lik

Legg igjen en kommentar

