Shoreditch

IMG_3082

Endelig lørdag! I dag hadde jeg fri og jeg sov leenge. Siden jeg hadde hele dagen fri, benyttet jeg  sjansen til å dra inn til London. Jeg dro til Shoreditch området. Jeg visste ikke helt hva jeg dro til, men ble veldig positivt overrasket. Stedet minnet veldig om New York, med mye grafitti, kule bygninger, butikker og kule mennesker. Jeg fikk tips av en dame der om å dra på Old Spitalfields Market, så det gjorde jeg. Markedet var fullt av matboder med all slags mat, boder med smykker, klær, bilder ++. Rundt lunsjtider fant jeg en veldig koselig café hvor jeg traff to andre norske jenter. Vi skravlet og spiste, før jeg dro hjem igjen.  Veldig kul del av London, som jeg kommer til å komme tilbake til veldig snart.Skjermbilde 2015-07-21 kl. 13.50.52

One thought on “Shoreditch

Legg igjen en kommentar

